17 lipca 2015

Wakacje + Photo mix

Hej kocchani ! Jak tam mijaja wakacje ? Ja pierwszy miesiac wakacji spedzam we Francji, mam nadzieje ze ten pierwwszy miesiac wakacji dobrze spedze, narazie jest dobrze poniewaz jest goraco i jezdzimy nad jezioro praktycznie codziennie, takze nie kiedy chodze na basen u nas jest  32°C/40°C , tak juz jest przez 3 tygodnie masakra. A na drugi na drugi miesiac jedziemy do Polski ten drugi miesiac spedze super juz nie moge sie doczekac poniewaz zobacze moich przyjaciol i rodzine. Przygotowalam dla was taki maly photo mix.


































Mam nadzieje ze wam sie zdjecia spodobaja.

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! ^^
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jak ci zazdroszczę tej Francji! ♥ super zdjęcia :) co powiesz na wspólną obserwacje? Ja już obserwuje ;)
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog świetny następnym razem zamiast tak zdjęć dodawania zrób z nich kolaż będzie jeszcze lepiej :D
    polishyoutubereviews.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Właśnie tak myślałam nad kolażem ale to w następnym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) Też bym chciała do Francji, haha. W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik! Zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż (obs. jako Alice Alice)

    OdpowiedzUsuń