31 sierpnia 2015

Jak spedzilam wakacje :)

Jak tam spedziliscie wakacje ? Bo ja tak srednio poniewaz pierwszy miesiac spedzilm w domu, mozna powiedziec ze caly miesiac byl zmarnowany. Na drugi miesiac mialam jechac do polski na caly miesiac, ale  sie dowiedzialam ze jednak nie jedziemy bylam zawiedziona, ale gdy moj brat jechal do polski dowiedzialam ze zrobili nam niespodzianke i ze nas wezna wiec pojechalysmy z nim.
Wiec ten drugi miesiac wakacji byl super ale szybko zlecialo, no wiec w polsce bylo super pierwszy tydzien spedzilam z kuzynka i siostra byl super, na drugi tydzien pojechalysmy do Labowej  ja bylam na tydzien, siostra z kuzynka troszke dluzej, ja pojechalam wczesniej poniewaz kuzynka do mnie przyjechala super sie bawilysmy, to byl najwspanialszy miesiac.
 
 
Jak pewnie wiecie zaczela sie seria ''Back to school'' za nie dlugo pojawi sie post moze nawet jutro postaram sie. Mam nadzieje ze sie wyrobie bo jutro jedziemy na zakupy szkolne bo jak pewnie wiecie (nie wiecie) u mnie szkola sie zaczyna 2 wrzesnia a w polsce 1, jutro jedziemy na zakupy dlatego ze wczoraj przyjechalismy z polski i nie bylo kiedy, to by bylo na tyle pa.
 
 
 
 



























Sukienka-Chinczyk Buty-Babou Okulary-Babou

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Ja wakacje spędziłam super i mogę jak najbardziej zaliczyć je do udanych!
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominacja dla Ciebie! Serdecznie zapraszam :) http://esencja-dla-duszy.blogspot.com/2015/09/lba-liebster-blog-award-3-piosenka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominacja dla Ciebie! Serdecznie zapraszam :) http://esencja-dla-duszy.blogspot.com/2015/09/lba-liebster-blog-award-3-piosenka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też okropnie szybko zleciały te wakacje ;__; oby do następnych!
    Świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń